Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę złożyć zamówienie

Po dodaniu preferowanych produktów należy przejść do koszyka - klikając jego ikonę.

W koszyku możemy się upewnić, czy wszystkie produkty są poprawnie dodane, następnie należy kliknąć przycisk "Zamówienie"

W kolejnych sekcjach należy podać dane do zakupu, adres oraz formę wysyłki, a także można dokonać płatności.

O poprawnie złożonym zamówieniu zostaną Państwo poinformowani mailem z potwierdzeniem.

Gdzie znajdę dowód zakupu?

Domyślną formą dokumentu sprzedaży jest faktura VAT na osobę prywatną/firmę.

Dowód zakupu jest wysyłany osobno - jako załącznik do wiadomości email.

Jeśli zależy Państwu na fizycznym dowodzie zakupu - prosimy o umieszczenie takiej informacji w polu 'uwagi do zakupu' podczas składania zamówienia.

Jak moge dokonać zwrotu lub złożyć reklamacje?

Zwroty lamp przyjmujemy w przeciągu 2 miesięcy od daty zakupu.

Możemy przyjąć zwrot lamp pod warunkiem, że są w stanie idealnym i nie noszą śladów użytkowania, bądź montażu i są w oryginalnym opakowaniu.
W celu dokonania zwrotu lub reklamacji oprawy, prosimy o uzupełnienie eformularza dostępnego na podstronie zwroty i reklamacje , a następnie nadanie paczki z załączonym i wypełnionym protokołem.

ANTIGO S.C.
ul. Kordeckiego 19
42-226 Częstochowa

Po otrzymaniu przesyłki, każda lampa trafia do Działu Kontroli Jakości i jest sprawdzana.

Jeżeli będzie konieczna wymiana któregoś z elementów, np. ze względu na zarysowania lakieru, kwota korekty zostanie obniżona o koszt naprawy.

UWAGA! Zwrotom nie podlegają lampy z WYPRZEDAŻY oraz lampy personalizowane/ modyfikowane.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia:

  • dla lamp dostępnych w sklepie– wysyłka w ciągu 3 dni roboczych,

  • dla lamp dostępnych do 3 tygodni,

  • dla lamp personalizowanych- po ustaleniu dostępnych modyfikacji i akceptacji dodatkowego kosztu przez klienta – do 5 tygodni.

Jeśli na zamówieniu zbiorczym pojawią się produkty standardowe i modyfikowane, wówczas są one realizowane osobnym torem.

Czy mogę dokonac modyfikacji lampy?

Produkty marki Brosline szyte na miarę Twojego wnętrza! Dostosuj oświetlenie do swoich potrzeb jeszcze przed montażem!

W zawiązku z dużym zainteresowaniem w zakresie modyfikacji standardowych rozwiązań, wprowadzamy usługę personalizacji naszych produktów.

Najczęściej wybierane opcje:

  • przedłużenie/skrócenie przewodu do 5 m – dodatkowe 10% do ceny detalicznej,

  • przedłużenie/skrócenie klosza – dodatkowe 20% do ceny detalicznej.

Inne modyfikacje, nieuwzględnione powyżej podlegają wycenie indywidualnej po przesłaniu zapytania.

Czas realizacji lampy modyfikowanej wynosi do 5 tygodni.

Jeśli na zamówieniu zbiorczym pojawią się produkty standardowe i modyfikowane, wówczas są one realizowane osobnym torem.

UWAGA! Lampy personalizowane/ modyfikowane nie podlegają zwrotom.

Jaki jest okres gwarancji?

Wszystkie nasze lampy są objęte 5-letnim okresem gwarancyjnym.

Czy lampy mają w komplecie żarówki?

Wszystkie nasze lampy poza lampami z wbudowanym modułem LED są sprzedawane bez źródeł światła.