SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Kontakt dla klientów indywidualnych

Zwroty i reklamacje

Jeśli szukasz informacji na temat zwrotów i reklamacji, przejdź na tę stronę. 

Chcesz z nami współpracować?

Przejdź do strony kontaktowej dla klientów B2B

PYTANIA INFORMACYJNE

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Czy otrzymam ten sam produkt, który widzę na zdjęciu?

Zdjęcia w naszym sklepie są cyfrowymi wizualizacjami produktów. Otrzymany produkt może nieznacznie różnić się od zdjęcia. Parametry produktu nie zmienią się. 

Gdzie mogę zobaczyć dowód sprzedaży?

Dowód sprzedaży znajdziesz na swoim koncie w zakładce "Zamówienia" na Twoim koncie. W przypadku zakupów bez rejestracji, dowód sprzedaży otrzymasz na adres e-mail. 

Czy produkty oznaczone jako "niedostępne w magazynie" zostaną uzupełnione?

To kwestia indywidualna dla każdego produktu. W tym celu skontaktuj się z nami przez formularz. 

Gdzie mogę zamówić produkty Brosline?

Dostawa produktów Brosline prowadzona jest na całym terytorium Polski. W przypadku zamówień poza granicę kraju, prosimy o kontakt z działem sprzedaży.

INFORMACJE O NAS

MASZ PYTANIE? ZADAJ JE TUTAJ!

    DZIAŁ SPRZEDAŻY

    KORDYNATORZY KRAJOWI

    MARTA CIURUŚ
    Dział zwroty i reklamacje
    • +48 733 380 020
    • marta.ciurus@antigo.pl