SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Kontakt dla klientów indywidualnych
Zwroty i reklamacje
Jeśli szukasz informacji na temat zwrotów i reklamacji, przejdź na tę stronę.
PYTANIA INFORMACYJNE
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Czy otrzymam ten sam produkt, który widzę na zdjęciu?
Zdjęcia w naszym sklepie są cyfrowymi wizualizacjami produktów. Otrzymany produkt może nieznacznie różnić się od zdjęcia. Parametry produktu nie zmienią się.
Gdzie mogę zobaczyć dowód sprzedaży?
Dowód sprzedaży znajdziesz na swoim koncie w zakładce "Zamówienia" na Twoim koncie. W przypadku zakupów bez rejestracji, dowód sprzedaży otrzymasz na adres e-mail.
Czy produkty oznaczone jako "niedostępne w magazynie" zostaną uzupełnione?
To kwestia indywidualna dla każdego produktu. W tym celu skontaktuj się z nami przez formularz.
Gdzie mogę zamówić produkty Brosline?
Dostawa produktów Brosline prowadzona jest na całym terytorium Polski. W przypadku zamówień poza granicę kraju, prosimy o kontakt z działem sprzedaży.
INFORMACJE O NAS
MASZ PYTANIE? ZADAJ JE TUTAJ!
DZIAŁ SPRZEDAŻY
KORDYNATORZY KRAJOWI
MARTA CIURUŚ
Dział zwroty i reklamacje
- +48 733 380 020
- marta.ciurus@antigo.pl